Bijzonder, ik ben juist zeer te spreken over KE, terwijl Foka van mij echt het heen- en weer kan krijgen. Elke vraag die ik daar stelde met de aanschaf van mijn D600 werd verwezen naar het Internet of naar tijdschriften. Ze willen daar gewoon niet verkopen en als je een vraag stelt staan ze je glazig aan te kijken.....
Zo zie je maar weer dat ieder zijn eigen ervaring heeft.
En wat de rechtsbijstand betreft, dit is zeer gebruikelijk, heb het inmiddels tot twee keer toe meegemaakt.
Oplossing defecte D600: einde.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Oplossing defecte D600: einde.
Ach, ik heb ook een slechte ervaring met KE gehad. En met Foka weer een hele goede ervaring.
Had bij Foja een Carl Zeiss objectief besteld, terwijl die in bestelling was kwam er een nieuw model en het oude model was niet meer te leveren heb ik toch het nieuwe objectief gehad voor de prijs van de oude. Dat vind ik pas service.
Ondertussen koop ik wel weer bij KE, alleen een camera zal ik er niet meer zo snel kopen.
Had bij Foja een Carl Zeiss objectief besteld, terwijl die in bestelling was kwam er een nieuw model en het oude model was niet meer te leveren heb ik toch het nieuwe objectief gehad voor de prijs van de oude. Dat vind ik pas service.
Ondertussen koop ik wel weer bij KE, alleen een camera zal ik er niet meer zo snel kopen.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hé Broom. Ik geloof je meteen hoor. ik schreef niet voor niets: "Er gaat daar ongetwijfeld vaak genoeg iets goed".
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hij is leuk...Jaap_van_Ekris schreef:Therapie toch, geen foltering...EdwinKort schreef:Ik denk dat de enige therapie in dit geval is, een half jaar werken met dat andere merk.
Jaap
Maar ik heb er wel degelijk aan zitten denken. Ik struikel alleen over een reorganisatie op importeursnivo en een twijfel over de toekomstige beschikbaarheid van lenzen. Ik ga er toch echt geen jampotje opschroeven....

- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Denken is prima. Dromen zelfs ook.lock schreef:Hij is leuk...Jaap_van_Ekris schreef:Therapie toch, geen foltering...EdwinKort schreef:Ik denk dat de enige therapie in dit geval is, een half jaar werken met dat andere merk.
Jaap
Maar ik heb er wel degelijk aan zitten denken. Ik struikel alleen over een reorganisatie op importeursnivo en een twijfel over de toekomstige beschikbaarheid van lenzen. Ik ga er toch echt geen jampotje opschroeven....

Maar dan toch heus weer wakker worden én terug op het goede spoor.

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes