Weinig kans... waarom denk je dat zoutzuur in plastic flessen verkocht wordt? Juist ja!ReneG schreef:Ach, zoutzuur lost het ook allemaal op (ongeacht het type dop).
Hooguit het metalen veertje in de lensdop lost op, de dop zelf niet.

Weinig kans... waarom denk je dat zoutzuur in plastic flessen verkocht wordt? Juist ja!ReneG schreef:Ach, zoutzuur lost het ook allemaal op (ongeacht het type dop).
Daarom zijn toetsenborden tegenwoordig ook zwart, dan zie je het vuil niet meer... :mrgreen:Kroontje schreef:Deze wordt door het vele aanraken ook goor. Kijk maar eens naar een oud wit toetsenbord.
En natuurlijk het rubber waar de duim zit.
Nee, maar bij een Apple toetsenbord zit erg weinig ruimte tussen de toetsen, en zijn de toetsen erg dun :mrgreen:Kroontje schreef:Dat wou ik erbij zetten, maar de Apple zijn toch nog wit
Zouden zij schone handjes hebben
Die liggen in een apart bakje...jantom schreef: Wat opvalt (bij mij dan) is dat er geen metalen veren zijn verwerkt. Dus roesten zal het spul niet. Of maak ik een vergissing...
Zouden apple gebruikers nettere schonere mensen zijn?Kroontje schreef:Dat wou ik erbij zetten, maar de Apple zijn toch nog wit
Zouden zij schone handjes hebben
Tiny, OMO wast door en door schoon. Misschien je broekzakken eens binnenste buiten keren bij een volgende wasbeurt van je kleding? :mrgreen:jettiny schreef:Vanmiddag........
En dan te weten dat ik de doppen altijd standaard in mijn broekzak doe.
Misschien is dat trouwens wel de oorzaak bedenk ik me nou.![]()
Maar goed, hoe maken ......
vrgr
Tiny