She's gone...
- justme
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: She's gone...
titel vind ikzelf lastig gekozen, je ziet een man, alleen. maar uit de foto is niet/lastig te 'lezen' dat deze man een vrouw had.
Wellicht had een andere omgeving 'geholpen' aan deze bedoelde setting:
- man loopt in het midden van het pad ( bv in plaats van naast zijn denkbeeldige partner, uit gewoonte
- of een andere setting dat de man alleen op een tweepersoonsbankje zit, of aan een tafel voor twee
kortom: je doelt op het ontbreken van een partner, maar de setting daarvoor is niet af te lezen.
naar mijn mening uiteraard.
pose, uitsnede en scherptediepte is goed!
Wellicht had een andere omgeving 'geholpen' aan deze bedoelde setting:
- man loopt in het midden van het pad ( bv in plaats van naast zijn denkbeeldige partner, uit gewoonte
- of een andere setting dat de man alleen op een tweepersoonsbankje zit, of aan een tafel voor twee
kortom: je doelt op het ontbreken van een partner, maar de setting daarvoor is niet af te lezen.
naar mijn mening uiteraard.
pose, uitsnede en scherptediepte is goed!
- bjornc
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Bij straatfotografie heb je de regie niet in de hand he?
De titel heb ik gekozen aan de hand van het gevoel dat ik zelf bij de plaat kreeg.
Maar hij zou natuurlijk op weg terug naar huis zijn, waar moeders de vrouw de koffie klaar heeft.
Je mening wordt overigens gewaardeerd, vooral met een goede onderbouwing.
De titel heb ik gekozen aan de hand van het gevoel dat ik zelf bij de plaat kreeg.
Maar hij zou natuurlijk op weg terug naar huis zijn, waar moeders de vrouw de koffie klaar heeft.
Je mening wordt overigens gewaardeerd, vooral met een goede onderbouwing.
- guitargeert
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mooie titel en mooie ZW/W omzetting, beetje melancholisch.
Ik zou zelf meer van de storende huizenpartij rechtsboven wegpoetsen, maar dan is het misschien geen straatplaat meer...
Ik zou zelf meer van de storende huizenpartij rechtsboven wegpoetsen, maar dan is het misschien geen straatplaat meer...
- bjornc
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Bedankt!