ALLE soorten van commentaar welkom!
1.

2.

3.

4.

5. Een persoonlijk favoriet

6.

7. Er staat ook nog een gebouwtje in het bos. Je kan net fotograferen door een gat in de deur. Net genoeg dus! Een mini-urban locatie.

Dat besef ik. Het is ook niet echt een serie. Het zijn wat zwart-wit bewerking tussen kleurenfoto's in die ik niet geplaatst heb. En het is proberen wat wanneer werkt. Ze zijn echt per foto gemaakt.remoss schreef:Zitten een paar fijne tussen, zoals idd nr 5. Mis wel enige consistentie in nabewerking en dat maakt wel een serie.
Ik wil voorkomen bij elke foto bij het water een soort gespiegelde foto te maken. Die maak ik al vaak genoeg. Ik vond hier de compositie ook sterker door ze zo aan te snijden. Zo heb je wel nog wat voordeel van de spiegeling, maar toch niet het geijkte plaatje. Foto's 2 en 3 zijn tenslotte al van die gespiegelde foto's...jac49 schreef:Een hele mooie serie, met deels een prima bewerking .
Wat ik dan wel heel jammer vindt is dat je de derde regel hebt toegepast bij 5 en 6 (zonde van de afgesneden weerspiegeling in het water) .
Zelf ,maar ook dit is mijn persoonlijke mening komen de compo's vaker niet helemaal tot hun recht .
Ik zelf krijg het gevoel dat je net wat teveel wil laten zien in je serie.
Dank.Kroontje schreef:Mooie serie Patrick. Prettig om naar te kijken.
Foto 5 had ik persoonlijk anders omgezet