Hallo, weet iemand waarom mijn scherm de laatste foto blijft weergeven terwijl de tijd op 4 sec. staat. Heb al een een instellingen reset gedaan maar het probleem blijft.
Kan ik een algehele reset doen ( fabrieks reset) ?
Monitor tijd
Re: Monitor tijd
Beste Ries,
Misschien is het ook handig als je vermeldt welke camera je hebt.
Mijn advies is al vast de gebruikshandleiding te raadplegen m.b.t. playback.
Misschien is het ook handig als je vermeldt welke camera je hebt.
Mijn advies is al vast de gebruikshandleiding te raadplegen m.b.t. playback.

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Toevallig een Sigma lens op een d7100 ?ries1971 schreef:Hallo, weet iemand waarom mijn scherm de laatste foto blijft weergeven terwijl de tijd op 4 sec. staat. Heb al een een instellingen reset gedaan maar het probleem blijft.
Kan ik een algehele reset doen ( fabrieks reset) ?
Ow sorry 
Ik heb een D7100.
Ik heb ook alles al gedaan wat betreft playback tijd, dus na het maken van de foto, instellingen reset, ook de 2 groene knoppen, en alle reset mogelijkheden van het menu.
Hij telt er een minuut bij op, dus als ik de tijd op 20 sec. zet duurt het 1 minuut 20, wat ik zo kan nameten.
Ik zou nog graag een algehele factory reset willen doen, maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel raar vind trouwens

Ik heb een D7100.
Ik heb ook alles al gedaan wat betreft playback tijd, dus na het maken van de foto, instellingen reset, ook de 2 groene knoppen, en alle reset mogelijkheden van het menu.
Hij telt er een minuut bij op, dus als ik de tijd op 20 sec. zet duurt het 1 minuut 20, wat ik zo kan nameten.
Ik zou nog graag een algehele factory reset willen doen, maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel raar vind trouwens
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zit er een Sigma lens op ? Zoja, welk type ?ries1971 schreef:Ow sorry
Ik heb een D7100.
@ Lock : Ik heb er inderdaad een Sigma 17-70 HSM OS "C" op, dit is het nieuwste type.