Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gaaf !
Goede hereinneringen aan die wagens; de kleurrijke BMW, de schitterend klinkende Astons en allemaal mooi vastgelgd ook nog.
Jammer dat ik m'n beelden niet meer heb, maar des te leuker om er zo nu en dan een paar bekende auto's en plekken terug te zien.
Enige kritische noot: de eerste foto heb je veel te veel blauw ingestopt, om de kleur van de Aston te laten zien, maar dat had je alleen van de auto iets bescheidener moeten doen, en de omgeving helemaal niet / nauwelijks.
Ik weet niet op wat voor beeldscherm jij kijkt, maar blauw is d'r niet in gestopt. Contrast tikkie omhoog, verzadiging wat verhogen en soms een vignetje, maar meer doe ik niet aan mijn beelden.
Vorige week al binnen gekregen. Ik zit daar al jaren voor START Magazine. Vroeger had ik ook altijd Le Mans voor Spyker,Racing For Holland en voor Barron Racing. Maar die rijden niet meer. Was een leuke tijd en heb ook 7x 12hrs Sebring en Le Mans Series met hun gedaan.
Ah. Ik heb de aanvraag vandaag pas de deur uitgedaan. Afgelopen week pas de broodnodige opdrachtgevers binnen.... Was lastig dit jaar omdat ik geen eigen blad meer heb en DF gestopt is met verslaggeving. toitoitoi
Gave serie, erg gaaf om er zo dichtbij te zijn lijkt me. Hopelijk heb je ook accreditatie voor dit jaar! Altijd mooi om naar dergelijke foto's te kijken.