Een foto is naar mijn oordeel pas goed als je er telkens weer met belangstelling naar kijkt.
Er worden ontzettend veel foto's gemaakt maar weinige daarvan worden getoond. Dat zegt iets. Er zijn maar weinigen die alleen maar topfoto's maken. Die fotografen maken misschien 100 foto's per jaar.... En dat is dan al schromelijk overdreven....
Laat je nooit uit het veld slaan door een opmerking van een ander. Ik kraak nooit iemand af en deed dat ook niet met jouw foto. Je hebt goed gekeken maar er zijn veel interessantere onderwerpen te bedenken. Zo moet je mijn reactie interpreteren (en niet anders).
ventje komt uit boomstam
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: ventje komt uit boomstam
Of het nu duidelijk is of niet. De meeste duidelijke foto's krijgen aanzienlijk minder reacties dan deze, dus een uitdagende plaat is het in elk geval wel!
Dat is al een kunst op zich. In positieve zin!
Dat is al een kunst op zich. In positieve zin!
Fin.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
djunclesam schreef: De meeste duidelijke foto's krijgen aanzienlijk minder reacties dan deze, dus een uitdagende plaat is het in elk geval wel!
Ik heb in ieder geval vaak genoeg foto's geplaatst die nauwelijks aandacht kregen hier op het forum, terwijl ik mijn stinkende best gedaan had om de plaat te maken en te bewerken, en dan wil je maar één ding toch........aandacht voor de foto. Goed of minder goed commentaar, maar ik wil er van leren. Zonder commentaar of opmerkingen kom je er zeker niet verder door.
Dus AWD, laat je niet uit het veld slaan, een mening of opmerking komt van een forumlid, niet van HET FORUM.
Groet.....Willem

Nikon Z8 en mooi glaswerk van datzelfde merk
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Draadje opgeschoond. Graag inhoudelijk op de foto reageren, het is niet de bedoeling hier iemand neer te sabelen of op de persoon te spelen.
Nikon Z Z & de maskers