John Hoenen schreef:Oei, mijn excuses Rene,Genster schreef:Hoort deze reactie in het pinhole-draadje John? Zo ja: Dan heb je helemaal gelijkJohn Hoenen schreef:Ieder zijn ding, ik heb wel eens leukere en vooral betere foto' s van je gezien Mr. Genster![]()
En nog wel met goedkopere camera's...maar pinhole is, ondanks de onscherpe beelden, wel leuk
Staat idd verkeerd, zoals je ziet volg ik alles van jou op de voet
Welk lensje (wie kan me helpen)?
-
OnlineGenster
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Welk lensje (wie kan me helpen)?
-
OnlineGenster
- Clublid

- Contacteer:
Dat zou mooi zijn Peterstaal571 schreef:Rene ik weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens mij komt er binnenkoert een Pancake objectief van Nikon uit dat zou misschien iets voor je kunnen zijn,
Gr Peter
Ik hoop dan wel dat het 20 tot max. 24mm wordt (en niet 40 zoals de panenkoek van Canon)
-
oud0001
Je zou gewoon ff naar de winkel moeten gaan en het op je camera moeten schroeven.
Niemand in je buurt die er een heeft?
Niemand in je buurt die er een heeft?
- staal571
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Genster schreef:Dat zou mooi zijn Peterstaal571 schreef:Rene ik weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens mij komt er binnenkoert een Pancake objectief van Nikon uit dat zou misschien iets voor je kunnen zijn,
Gr Peter![]()
Ik hoop dan wel dat het 20 tot max. 24mm wordt (en niet 40 zoals de panenkoek van Canon)
Ik zal kijken of ik het nog ergens kan vinden , dan meld ik me wel.
Gr Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
-
OnlineGenster
- Clublid

- Contacteer:
Graagstaal571 schreef:Genster schreef:Dat zou mooi zijn Peterstaal571 schreef:Rene ik weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens mij komt er binnenkoert een Pancake objectief van Nikon uit dat zou misschien iets voor je kunnen zijn,
Gr Peter![]()
Ik zal kijken of ik het nog ergens kan vinden , dan meld ik me wel.
Gr Peter
Bedankt
- Hasselbox
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Volgens mij was het deze keer niet op de voet maar meer op de tast. :mrgreen:John Hoenen schreef:Oei, mijn excuses Rene,Genster schreef:Hoort deze reactie in het pinhole-draadje John? Zo ja: Dan heb je helemaal gelijkJohn Hoenen schreef:Ieder zijn ding, ik heb wel eens leukere en vooral betere foto' s van je gezien Mr. Genster![]()
En nog wel met goedkopere camera's...maar pinhole is, ondanks de onscherpe beelden, wel leuk
Staat idd verkeerd, zoals je ziet volg ik alles van jou op de voet
-
OnlineGenster
- Clublid

- Contacteer:
Maar die hadden wel een lens(je)John Hoenen schreef:...En nog wel met goedkopere camera's...
- Hasselbox
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Idd een mooie groothoek voor een FX camera. Niet echt groothoekig voor DX.Patrick schreef:Ik zou de AFS 28mm f1.8G zeggen. Niet zo klein als die oudjes, maar helemaal bij de tijd. Schijnt een goed objectief te zijn! En nog ruim een stop lichtsterker dan f/2.8!!!