En die dubbele foto's, dat valt wel mee, ik zie er maar een

Tis gewoon een kwestie van op tijd plaatsen.

John Hoenen schreef:Prachtige foto's Morris,
En die dubbele foto's, dat valt wel mee, ik zie er maar een![]()
Tis gewoon een kwestie van op tijd plaatsen.
Naar wat Nynke en ik hebben begrepen was dat alleen bij het publiceren van foto's van de binnenkant van de toren. Niet voor de buitenkant.John Hoenen schreef:Mooie foto's allemaal mensen, alleen jammer dat er zoals afgesproken met de eigenaar en gids, bij de foto's van de toren geen copyright van de toren bij geplaatst is.
Naar wat ik begrepen had ook van de buitenkant, maar laten we er geen halsbrekende zaak van maken en gewoon er voor zorgdragen dat de komende foto's van een watermerkje zijn voorzienkeenoncoolstuff schreef:Naar wat Nynke en ik hebben begrepen was dat alleen bij het publiceren van foto's van de binnenkant van de toren. Niet voor de buitenkant.John Hoenen schreef:Mooie foto's allemaal mensen, alleen jammer dat er zoals afgesproken met de eigenaar en gids, bij de foto's van de toren geen copyright van de toren bij geplaatst is.
Of..?
Groet, Rob.
John,John Hoenen schreef:
Wel wil ik nog opmerken dat ik het leuk vind, en er trots op ben dat er zoveel mooie foto's gemaakt zijn en dat de dag goed bevallen is, daar doe je het toch voor he...
Daar sluit ik me zeer zeker bij aan!jvdk schreef:Daar mag je gerust trots op zijn hoor, we waarderen het zeker dat je er zoveel tijd insteekt (samen met Yvonne trouwens!) en jullie uitjes zijn altijd uitermate interessant en uitstekend geregeld.
Wij uit het Brabantse land zingen graag mee :mrgreen:keenoncoolstuff schreef:Daar sluit ik me zeer zeker bij aan!jvdk schreef:Daar mag je gerust trots op zijn hoor, we waarderen het zeker dat je er zoveel tijd insteekt (samen met Yvonne trouwens!) en jullie uitjes zijn altijd uitermate interessant en uitstekend geregeld.
Johnnie, bedááánkt, Johnnie, bedááánkt... :mrgreen: