RMU Rotterdam
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: RMU Rotterdam
Wauw
toch weer 20 min werktijd kwijt, 10-15 voor het uitzoeken wat het was.
https://maps.google.nl/maps?q=Lloydstra ... ,,0,-36.07" onclick="window.open(this.href);return false;
edit :
Wauw, is wat te kort door de bocht voor zo'n plaat.
Mooie uitsnede en belichting ( lange sluitertijd? )
ik dacht eerst dat het een klein object was
toch weer 20 min werktijd kwijt, 10-15 voor het uitzoeken wat het was.
https://maps.google.nl/maps?q=Lloydstra ... ,,0,-36.07" onclick="window.open(this.href);return false;
edit :
Wauw, is wat te kort door de bocht voor zo'n plaat.
Mooie uitsnede en belichting ( lange sluitertijd? )
ik dacht eerst dat het een klein object was
- JW17
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Wiebe; de meeste inwoners van 010 en misschien ook wel de regio, herkennen dit wel!wiebeterpstra schreef:toch weer 20 min werktijd kwijt, 10-15 voor het uitzoeken wat het was.

Het is echt een mooi gebouw op een mooie plek, ook goed te zien tijdens een tocht met de Spido. Al veel gefotografeerd maar Marcel heeft toch een zeer originele foto gemaakt, complimenten nogmaals!
Groet,
JW
JW
- justme
- Forumlid
hehe, ik had in eerste instantie ook niet door dat het hier om een gebouw ging. dacht eerst, door de pixelverhoudingen die de foto geen eer aan doen, dat het om een schets ging van een kubusvorm en de rechte lijnen.
maar dat is gelijk het/mijn compliment voor deze abstracte plaat, ik zou hem dan ook graag eens in het groot willen zien!
maar dat is gelijk het/mijn compliment voor deze abstracte plaat, ik zou hem dan ook graag eens in het groot willen zien!
- JW17
- Clublid
Heb je gelijk in. En het is leuker om te zoeken en te vinden!wiebeterpstra schreef:hehe, ik had in eerste instantie ook niet door dat het hier om een gebouw ging. dacht eerst, door de pixelverhoudingen die de foto geen eer aan doen, dat het om een schets ging van een kubusvorm en de rechte lijnen.
Groet,
JW
JW
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zo vaak langs gefietst (voorheen op de weg van huis naar werk) en nooit aan dit standpunt gedacht
Origineel, netjes uitgevoerd. Alleen de gradient heb ik een beetje mijn twijfels over maar wellicht omdat hij in het groot wegloopt naar het zwart van de achtergrond. Wellicht komt dat beter uit met een bescheiden randje om de foto
Oe, en op flickr staat een grotere versie mensen

Oe, en op flickr staat een grotere versie mensen

Fin.
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Marcel,
Je was zeker wel moe na het maken van deze foto.
Wat hebben we nu aan de afkorting RMU? Gaarne afkortingen zo weinig mogelijk gebruiken, dan weet een ieder wat er bedoeld wordt.
Cor
Wat hebben we nu aan de afkorting RMU? Gaarne afkortingen zo weinig mogelijk gebruiken, dan weet een ieder wat er bedoeld wordt.
Cor
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
- justme
- Forumlid
Rotterdam mainport university,Cor Gortzak schreef:Marcel,
Cor
maar volgens mij is het gebouw van de STC Groep
- Marcel_
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Maakt toch niet zoveel uit wat de afkorting betekent? het is slechts de titel van mijn topic
Gaat tenslotte om het plaatje
Bedankt voor de reacties allemaal
Hier nog even de grote versie

Bedankt voor de reacties allemaal

Hier nog even de grote versie