Even ter aanvullingemdeklerk schreef:Staal571: vreemde reactie. Jij weet kennelijk niet wat ik "voor figuur" ben, ik weet nu wel voor type jij bent. Geeft verder niets hoor, als je maar uit concertzalen wegblijft. Ik zou zeggen: als je het zo goed weet, geef jij dan maar een constructieve oplossing... Dat kun je niet, want die IS er niet. Bij een pianorecital heb je NIET te fotograferen.
DannySan: ("Ze wás zich ervan bewust dat de hoorbare klik niet wenselijk was") ... ze IS al een keer de zaal uitgezet - als dat voor je beeldvorming niet voldoende is of als je vraagstelster wenst te sparen, reageer dan liever helemaal niet.
Ik herinner maar weer eens wat op de homepage van de NCN staat: "DISCUSSIEFORUM". Dat houdt in dat je mag aangeven wanneer je het met de laakbare handelwijze van een persoon niet eens bent. Als dat wordt gezien als "op de man spelen", vraag je dan even af hoe een pianist of pianiste zich voelt in de gegeven omstandigheden.
Alle overigen: dank voor de bijval. Hopelijk gaan er weer wat mensen nadenken, op dit forum.
teksten als redelijk aso en je hebt geen greintje benul hebben niets met een discussieforum te maken. Ze geven slechts een beeld hoe over anderen gedacht wordt
Vandaar de opmerking van Kroontje om het niet op de man te spelen. . Het ware beter om kennis en inzicht te gebruiken om oplossingsgericht te denken.
Dat levert in de regel meer bijval op dan dat we ons hier steeds een mening gaan geven over 'die ander' .
Soms is het de kunst om maar eens niet een reactie te geven.