Beste Fotovrienden en vriendinnen,
Heb van mijn buurman fotograaf 2 flitsers gekregen die nog perfect werken,en ben nu op zoek naar de handleiding om zo na te gaan welke mogenlijkheden ik hier bij heb met mijn Nikon D7100.
Ge kunt ze op de Nikon D 7100 gebruiken maar ze raden aan de handleiding eerst goed door te lezen want ge kunt ze alléén in bepaalde standen gebruiken.Ben al op zoek geweest op internet maar mijn zoektocht heeft nog niks opgeleverd.
Weet iemand raad met mijn flitser-probleempje ?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes,
jos 1953
Nikon speedlight SB 28 DX en SB-24 gebruiken met Nikon D7100
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Nikon speedlight SB 28 DX en SB-24 gebruiken met Nikon D
Wel in Engels, kan zo snel geen NL-versies vinden. Misschien dat anderen dat wel kunnen
SB-28DX
SB-24

SB-28DX
SB-24
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
SB-28DX
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0087,d.d2k" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0087,d.d2k" onclick="window.open(this.href);return false;
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste Jos,
Ik zou beginnen met het D7100 handboek pg 306 en verder, onder de kop: Overige flitsers.
Reken er niet op dat in een (oudere) SB-2n handboek iets staat over de toepasbaarheid op courante kamera's.
Groeten, Gijs
Ik zou beginnen met het D7100 handboek pg 306 en verder, onder de kop: Overige flitsers.
Reken er niet op dat in een (oudere) SB-2n handboek iets staat over de toepasbaarheid op courante kamera's.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)