Eigenlijk kan foto 3 niet weg omdat je dan niet de serie van de nr.'s 1, 2 en 3 in beeld hebt, dus eigenlijk zou foto 2 juist weg moeten. Dan hou je de serie van 3 over en ieder in een aparte pose
Daarentegen de hand is een storend element in foto 3 en dat zou een reden kunnen zijn om te zeggen dat ie mislukt is. (op foto 9 is het beter...ipv een hand een Belgische vlag)
Foto 3 zit er eigenlijk ook een beetje in omdat juist de grote baas van Audi erop (man met het kale hoofd) staat en zijn rijders feliciteert.
Ik mis idd ook veel scherpte in de foto's

en ik kan ook veel beter.
De concentratie was er ook niet 100%, ik was dit keer ook samen met iemand anders hier naar toe gegaan en ik merk dat dat toch enorm afleid.
En me D300 was lui.... traag, slecht focussen...
-> "Foto 7 is wel gaaf. Maar waarom op 1/1000ste met iso 640 bij een zonnige dag?"
Ik was het ff zat, kreeg met lagere instelling en een klein gat in het hek maar geen scherpe foto's dus ff wat hoger gezet om toch wat scherps te krijgen, had ik in ieder geval wat.
8. Blijft gaaf hoe idoot hard en zonder een spoortje moeite ze de Eau Rouge op scheuren!!
9.
10.
11. Dit nog eens x 3 en dan weet je hoe ze er na 24 uren Le Mans uitzien.
12. Zou Audi daarom hebben gewonnen??