Ben ik nu zo dom of jij nou zo slim???

Discussies over fotografie met de Nikon F-series en compact camera's
Plaats reactie
Pruimpit

Ben ik nu zo dom of jij nou zo slim???

Bericht door Pruimpit » zo sep 16 2007 3:03 pm

Gisteren heb ik wegens overcompleet mijn Nikon F55 kit op marktplaats gezet. In de rubriek analoog uiteraard

Een bieder neemt commentaar met mij op met de vraag of hij ook een geheugenkaart in deze camera kan plaatsen :?: :?:

Wat zou iemand in godsnaam met een geheugenkaart in een analoge spiegelreflex willen :?: :?: :?: dacht ik eerst.

Was van plan een enigzins sarcastische reactie te geven, tot ik mij bedacht....

Minolta werkte inderdaad met een kaartjes systeem die je inderdaad in hun nieuwere analoge SLR's kon plaatsen. Al ontgaat het nut mij hier ook van.
Zou deze bieder zulke kaartjes "customized function cards" bedoelen??

Lara

Bericht door Lara » zo sep 16 2007 3:11 pm

Geen idee, gewoon aan hem vragen denk ik ;)

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » zo sep 16 2007 4:45 pm

hmm ik zou hem gewoon gehouden hebben tegen een f55 met goed rolletje en afdruk centrale kan je verder uitvergroten dan met de d50 mogelijk zal blijken

Pruimpit

Bericht door Pruimpit » zo sep 16 2007 7:11 pm

dirk-jan boon schreef:hmm ik zou hem gewoon gehouden hebben tegen een f55 met goed rolletje en afdruk centrale kan je verder uitvergroten dan met de d50 mogelijk zal blijken
Ik doe hem weg wegens overcompleet. Niet omdat ik op digitale fotografie ben overgegaan. Maar omdat ik ook nog een F80, F801, F501, FE en FM2 heb :wink: Dan wordt de F55 wat overbodig.

Welke gaat meer in de uitverkoop :roll: Ik twijfel nog. Alleen de FM2N is momenteel heilig :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Analoog”