Stonehenge
- Bak
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Stonehedge
Ik heb eens rustig een tijdje naar de fullscreenversie op Flickr gekeken. Erg fraaie foto! De verlopende kleuren, het donker en het licht. Er staat niet veel op maar er is veel te zien. Chapeau.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Stonehenge
Bedankt allemaal voor de leuke en opbouwende reacties.
Voor de lief hebber heb ik hem nog even van boven ingekort. Ik denk dat ze allebei wel kunnen.
Kan niet geloven dat ik het Stonehedge genoemed hebt in plaats van Stonehenge

Stonehenge by JonWestra, on Flickr
Voor de lief hebber heb ik hem nog even van boven ingekort. Ik denk dat ze allebei wel kunnen.
Kan niet geloven dat ik het Stonehedge genoemed hebt in plaats van Stonehenge

Stonehenge by JonWestra, on Flickr
-
- Forumlid
Geweldige plaat! Ik vind de originele foto overigens mooier dan de geknipte versie.
- JvdKooij
- Forumlid
- Contacteer:
Heeele mooie foto, ik vind de eerste versie wel duidelijk het mooiste. Geeft een veel ruimer beedl wat de wijdsheid heel goed aangeeft.
Groetjes,
Jaap
Jaap
- ruilof
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Erg mooi panorama. Compliment. Ik vraag me alleen af waar de hekken zijn gebleven die er een paar jaar geleden nog omheen stonden.
-
- Forumlid
Dankjewel voor de reacties allemaal!
Op de positie waar ik stond,was ook een hek waar ik nog net over heen kon "schieten".
Op de positie waar ik stond,was ook een hek waar ik nog net over heen kon "schieten".
Lachen...
"Kan niet geloven dat ik het Stonehedge genoemd heb in plaats van Stonehenge."
Och, zolang je maar niet Stone Henge schrijft...
Maar: echt een prachtige opname. Jammer dat men van mening is dat de lucht gecastreerd moet worden, dat zou ik persoonlijk niet gedaan hebben. Prachtige lucht, die het monument eerder benadrukt dan te nietig maakt.
"Kan niet geloven dat ik het Stonehedge genoemd heb in plaats van Stonehenge."
Och, zolang je maar niet Stone Henge schrijft...
Maar: echt een prachtige opname. Jammer dat men van mening is dat de lucht gecastreerd moet worden, dat zou ik persoonlijk niet gedaan hebben. Prachtige lucht, die het monument eerder benadrukt dan te nietig maakt.
Voor mij ook de originele opname, prachtig en zonder mensen ! Op de site van Stonehenge staan niet zulke mooie foto's als deze, aanbieden wellicht ?
D90 en handvol kleinbeeld een middelformaat analoog.
Neee, wij waren nu juist om naar Stonehenge! Ge je het nu WEER veranderen?Jon schreef:Bedankt allemaal voor de leuke en opbouwende reacties.
Kan niet geloven dat ik het Stonehedge genoemed hebt in plaats van Stonehenge![]()
Zucht, ok, wat is 't nu (die stenenstapel met die ongelofelijk mooie foto)? StoneheNge of StoneheDge?
Er kleven overigens nogal wat verhalen aan dat monument. Van ancient aliëns tot Druïden.
Juist daarom is die foto met het grote deel lucht met RUIMTE die je in je geest uitbreidt zo goed!!!
Voor mij is het een foto met een verhaal.
Willem.
-
- Forumlid
Bedankt voor de reacties allemaal!
Vindt het grappig om te zien dat de meningen erg verdeeld zijn over het inkorten van de bovenkant.
Vindt het grappig om te zien dat de meningen erg verdeeld zijn over het inkorten van de bovenkant.