magic mushrooms

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
paparazzi

Bericht door paparazzi » ma sep 17 2007 8:34 am

Met de opmerking over het ontbreken van scherpte bij de linkse paddo op foto 1 ben ik het helemaal eens. Normaal bekijk ik foto's tijdens 't maken op m'n gemak uitvergroot op 't schermpje en als ik dat nu ook had gedaan had ik mijn diafragma wel bijgesteld. Ik werd echter opgegeten door muggen, dus is dat er bij ingeschoten omdat ik liefst heel graag weer wegwilde daar.

Met de opmerking over het gekartelde mos op foto 2 ben ik 't niet eens. Het steekt net zo van de achtergrond af als op foto 1, alleen is het daar 'n natuurlijke scheidingslijn omdat de foto natuurlijk is. Het mos en de paddo's groeiden op 'n omgevallen boomstam, vandaar dat de er 'n harde scheiding zit tussen scherp en onscherp gebied ipv dat dat geleidelijk in elkaar over loopt.
Vind het trouwens gek dat (je) foto's pas goed verkopen als je er flink aan geshopt hebt???
Maak je met pijn en moeite een mooie een originele foto, wordt niet gewaardeerd?? Echter met wat extreem verbouwen valt ie wel in de smaak?
grote onnatuurlijke tieten schijnen ook beter te verkopen dan 'n mooi natuurlijk en in verhouding beter geproportioneerd formaat: dat is de wereld waarin we leven, nep scoort in veel gevallen beter dan natuurlijk

overigens heb ik ook foto's die het als onbewerkte foto goed doen zoals de skyline van singapore en de chinese muur bijv. maar dat zijn dan weer locaties waar sowieso vraag naar is en die niet iedereen in z'n portfolio heeft, als je 't met 'n zonnebloem of tulp wilt maken, moet je zorgen dat je er iets origineels mee doet

GdP

Bericht door GdP » ma sep 17 2007 9:29 am

paparazzi schreef: grote onnatuurlijke tieten schijnen ook beter te verkopen dan 'n mooi natuurlijk en in verhouding beter geproportioneerd formaat: dat is de wereld waarin we leven, nep scoort in veel gevallen beter dan natuurlijk

Ik zou het niet weten, want ik heb ze niet. :)

Gerrit

paparazzi

Bericht door paparazzi » ma sep 17 2007 6:25 pm

deze foto's zitten sinds vandaag in de search en de eerste stand:

natuurlijke versie 1 download
teletubby-versie 3 :D

Maerlant

Bericht door Maerlant » ma sep 17 2007 6:40 pm

En je hebt er weer een paar 'rollers' tussen zitten :D

Groet

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”