Dit is de foutmelding die ik krijg "not enough memory":

Ik werk met een Windows 7 Home Premium SP1 desktop PC, Intel Core i5 CPU 760@2,80GHz, geinstalleerd geheugen 4GB (3,47 beschikbaar), 32-bitsbesturing.
Deze foutmelding komt voor bij export van 1 foto of bij een grotere serie met meerder opnames. Wanneer ik Lightroom dan afsluit en opnieuw open en dan opnieuw exporteer dan gaat het veelal wel goed. Echter zodra ik dan weer één of meerdere foto's bewerk en weer exporteer dan komt de foutmelding weer. Ik let er al bewust op dat er niet meerdere processen tegelijk lopen echter dit heeft geen positief effect op de foutmelding.
Wanneer ik deze foutmelding heb weggeklikt kan ik de foto's nog wel bewerken maar exporteren gaat niet. Dan moet ik eerst LR afsluiten en opnieuw opstarten.
Ik heb al e.e.a. gegoogled maar echt een oorzaak van het probleem lees ik niet. Wel dat mensen RAM erbij plaatsen
Wanneer ik op de site van Adobe kijk dan voldoe ik ook aan de technische specificaties:
Systeemvereisten
Windows
•Intel® Pentium® 4- of AMD Athlon® 64-processor
•Microsoft® Windows Vista of Windows 7 met Service Pack 1 of Windows 8
•2 GB RAM
•1 GB vrije ruimte op de harde schijf >> deze ruimte is bij mij 30GB
Kan iemand mij verklaren waar het fout gaat en wat ik moet/kan doen om dit vervelende probleem weg te nemen?
Alvast bedankt voor het meedenken.