Zo maar een greep uit de vele foto's.
1) 140mm F18 1/60sec

2) 24mm F9 1/100sec

3) 38mm F7.1 1/160sec

4) 120mm F22 1/60sec

5) 300mm F3.2 1/320sec

Oefening baart kunst! Veel proberen en niet bang zijn voor mislukte foto's. Je krijgt vanzelf de juiste swing. Ben zelf ook op Zolder en Zandvoort, misschien treffen we elkaar.adkart schreef:Gaaf !!!!!!!!
Heel mooi dat je gebruik hebt gemaakt van lange sluitertijden waardoor je met meetrekken de auto's scherp hebt gekregen en de achtergrond wazig! Die Porsche waarbij je dat niet hebt gedaan (laatste foto) mag er trouwens ook wezen!
Zelf inmiddels ook aardig de slag te pakken.....In Juni naar de supercar challenge in Zolder-België en in September naar het DTM in Zandvoort![]()
Eens even kijken of ik als beginnend amateurtje ook mooie foto's kan maken met mijn Nikon....
Nr. 2 is ook een favo van mij, maar nr. 4 met het stilstaande achterwiel is ook wel aardig.MarcoD7100 schreef:Fraaie platen vooral nr 2 vind ik prettig om naar te kijken.
Ja, ook een fisheye zou mooi geweest zijn, maar die heb ik helaas niet in mijn collectie.Frankie schreef:Mooie beelden. De laatste is favoriet (compo), Twee (mm. ?) is lekker ruimtelijk (ik zou zelfs nóg iets meer groothoek / fisheye willen, hele bocht erop) en wielen op 4 zijn inderdaad gaaf.
Zou wel grappig wezen Mick! Al heb jij daar waarschijnlijk een betere fotoplaats als ik...Ik ben maar een gewone racefan met een zitje op de tribune en een camera om zijn nek....Ik ga natuurlijk nog wel even door de paddock maar langs de baan zit er voor mij niet in, al kan ik in Zandvoort natuurlijk wel de duinen in!MMo schreef:Ben zelf ook op Zolder en Zandvoort, misschien treffen we elkaar.
Mick