Hier onder een paar resultaten van een lange maar zeer gezellige dag.
Het was de tweede keer dat ik met Renske samenwerkte. Het was ook de tweede keer dat ik in een fotostudio stond. (eerste keer was bij John Hoenen)
1.

2.

3.

Dat was me nog niet opgevallen bij die foto. Ik heb nu al twee dagen problemen met uploaden naar Flickr. Meerdere foto's hadden verschoven pixels.JDPix schreef:Mooie serie Luc, zeer geslaagd, mooi model.
Ik zie dat er op Flickr nog meer staan.
Bij de 1e foto valt me op dat er net boven de bloem een horizontale rij pixels iets naar links verschoven lijkt te zijn over de volle breedte van het model. Hoe krijg je dat voor elkaar?
En bij de 3e de huidtint ietsje warmer maken?
Ook de huidskleur van foto 3 wat warmer gemaakt.JDPix schreef:Ziet er nu goed uit; dat heb je vlug voor elkaar gekregen!
Dank je René. Tegen niemand van het Nikon forum zeggen dat de studio van iemand was die met dat "andere" merk schiet.Genster schreef:Dat ziet er goed uit Luc
Galloper schreef:Dank je René. Tegen niemand van het Nikon forum zeggen dat de studio van iemand was die met dat "andere" merk schiet.Genster schreef:Dat ziet er goed uit Luc
Er zijn meerdere foto's te zien op m'n Flickr pagina. Klik maar op het wereldbolletje onder m'n gegevens.jettiny schreef:De eerste twee vind ik erg mooi.
Foto drie vind ik minder sterk.
De uitsnede van foto 1 zou ik iets anders gedaan hebben, tot bijna de onderkant van de steel van de roos.
Dus iets meer close-up.
Of het model helemaal er op met mooie hakkenschoentjes.![]()
Vrgr
Tiny
Dank je John. M'n 2e studioshoot hè. Buiten tel ik niet meeJohn Hoenen schreef:Mooie foto's Luc, en dat voor je 1e modelshoot, uhhh 2e