Wat ik ook probeer interne flits werkt niet meer op iedere stand.
Menu geheel door lopen externe doet het gewoon wel iemand een oplossing of een idee wat dit kan zijn.
Hoor hem wel een klik geven , komt ook bij de auto stand gewoon op.
Rond :mrgreen: je beverwijk.
Een hele tijd terug kwam ik eens een youtube filmpje tegen over een D90 met een weigerende flits. Bleek iets los te zitten in het kopje, het filmpje liet zien hoe je dat eenvoudig kon verhelpen. Zal er eens naar zoeken, tenzij je liever even op en neer naar Beverwijk rijdt..
Edit: sorry was een Vimeo filmpje over een D40, maar kwam erop via youtube waarin iemand met een D90 aan dit filmpje refereerde. http://vimeo.com/3141400" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat hij niet toevallig op commander stand? Volgens mij komt hij dan wel omhoig maar flitst niet als hij geen andere flitser ziet. In menu kijken hoe flits staat, dacht uit mijn hiifd menu e-5
Heb hem open gehad maar hier is niets los of stuk het zit in de camera dit houdt in dat ik hem zo wat helemaal uit elkaar moet halen.
Het is heel anders dan in de d40 , er zitten alleen kabeltjes die de body in gaan.
Daar ga ik dus niet aan beginnen ook als je het gevonden krijgt is de vraag of je het kunt maken.
Als het een print is of iets van dien aard dan weet ik het nog niet waar ik de spullen moet halen voorlopig dan maar de externe er op.
Dan maar eens ter reparatie op sturen