Beste Nikon liefhebbers,
Ik val na me voorgesteld te hebben meteen met de deur in huis. Heb altijd gewerkt met een Canon eos 7D, nou is deze een tijdje geleden gejat.
Jammer maar helaas, als 'ex-canon-hebbende-hobbyfotograaf' ging ik nu dus ook op zoek naar een canon.
Kwam ik er even achter, en corrigeer me aub als ik dit mis heb, dat de d3200 van Nikon veel meer in zijn mars heeft als bijv. de eos 650.
Had even google gebruikt en eos 600/650d vs Nikon 3200d gebruikt en verhip, dat ding deed niet echt onder voor mijn gestolen 7D. Nouja, in mijn ogen met mijn doelen/eisen niet. Heb ik gelijk?
Dat was vraag 1, of die keuze goed is. Heb hem ff in m'n hand gehad bij de mediamarkt en beviel me goed, net zoals die handige Liveviewknop, haha.
Vraag 2 is, als ik mijn budget voor aanstaande maanden even moet inkorten tót 600 euro...... Welke lens moet ik er bij pakken?
Ik fotografeer graag (actiefoto's) honden, maar word in augustus mama dus die kleine spruit zal er ook goed op vereeuwigd moeten worden.
Heb een 18-135 gehad en een rib uit m'n lijf; sigma 150-500 bij de 7d.. Maar een telelens zal van latere zorg zijn. (Wil wel graag weten voor de toekomst)
Misschien een foto om aan te tonen wat ik een beetje verwacht van de prestaties, niet veel geloof ik zo...

En portretje van baby: http://1.media.hyves-static.net/1443266 ... 66424.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben lastig, sorry daarvoor. Moet even voorop zeggen dat ik dus ook niet thuis ben in de namen van/en lenzen dus uitleg is zeer welkom.
Ik moet nog veel leren.

Groetjes, en alvast bedankt! Sheru.