Korting op de Yongnuo YN622N
Korting op de Yongnuo YN622N
Op mijn blog had ik al een actie staan voor de YN622C met een korting van €10,- Ik heb Roland gevraagd of deze koritng ook voor Nikon geld, en jawel, hij wil jullie niet discrimineren, dus met dezelfde korting kun je ook de YN622N bestellen. Zie mijn blog voor de actie code.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Korting op de Yongnuo YN622N
Uhhhh wat is de YN622C ?mmuetst schreef:Op mijn blog had ik al een actie staan voor de YN622C met een korting van €10,- Ik heb Roland gevraagd of deze koritng ook voor Nikon geld, en jawel, hij wil jullie niet discrimineren, dus met dezelfde korting kun je ook de YN622N bestellen. Zie mijn blog voor de actie code.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Dat is de Canon versie, deze was er al een tijdje voordat de Nikon op de markt kwam.George Fennes schreef:mmuetst schreef: Uhhhh wat is de YN622C ?
Groetjes George
-
- Clublid
Ja Canon versie van wat?mmuetst schreef:Dat is de Canon versie, deze was er al een tijdje voordat de Nikon op de markt kwam.George Fennes schreef:mmuetst schreef: Uhhhh wat is de YN622C ?
Groetjes George
-
- Clublid
Dat is de Canon versie, deze was er al een tijdje voordat de Nikon op de markt kwam.[/quote]
Ja Canon versie van wat?[/quote]
Oké ik heb op je blog gekeken het gaat om een trigger!
Groetjes George
Ja Canon versie van wat?[/quote]
Oké ik heb op je blog gekeken het gaat om een trigger!
Groetjes George