Desondanks ben ik er nog steeds blij mee!

Sander, ik merk bij mijn winkelier (Konijnenberg) eerlijk gezegd niets van oplopende prijzen voor de D800(E). Daar zijn de prijzen al maandenlang stabiel.sanderpeters schreef:..Mijn voorkeur gaat uit naar de D800. Nu waren de prijzen op internet een hele tijd stabiel, nadat ze in de maanden daarvoor flink waren afgenomen. De laatste weken neemt de prijs weer flink toe
Hij zei ook niet dat 'ie 80 kroppen sla in één keer zou kopen...emdeklerk schreef:Enne... lekker veel ijsbergslaatjes hoor... Maar ja, hoe hou je 60 ijsbergslaatjes goed - laat staan 80?
Meesterbas schreef:Hij zei ook niet dat 'ie 80 kroppen sla in één keer zou kopen...emdeklerk schreef:Enne... lekker veel ijsbergslaatjes hoor... Maar ja, hoe hou je 60 ijsbergslaatjes goed - laat staan 80?
Hebben we het dan nog wel over dezelfde aanbieder?sanderpeters schreef:Hallo CaptainHook,
Bedankt voor je snelle reactie. Mijn lekenkennis op dit gebied reikt niet verder dan kieskeurig.nl. Daar was de D800 maandenlang vanaf 2249,--. Inmiddels is de laagste prijs 2329,--.
Precies!MartijnM schreef:Altijd de eeuwige discussie van of het waard is om te wachten op de 'juiste' prijs... De D800 kostte mij in februari '12 zelfs nog €2899 en geen moment 'spijt' van gehad, want fotografeer er dus al ruim 1,5 jaar mee...
Als je te lang wacht zijn er al weer geruchten over de opvolger, waar je dan weer op wacht en dan is die introprijs weer te hoog, waarop je dus weer wacht...enz...enz...enz...
Lekker kopen en aan de slag ermee!