Marc Coblen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Marc Coblen

Bericht door remoss » do jun 13 2013 4:09 pm

In navolging op de Citizen foto's ook een paar plaatjes van het nieuwe klokje van mijn meisje gemaakt. Een systeem van het merk Marc Coblen (van de makers van TW Steel) waarmee je met verschillende kleuren ringen en bandjes eenzelfde horloge een ander uiterlijk kan geven.
Vier plaatjes van hetzelfde klokje. Deze zijn onder erbarmelijke lichtomstandigheden gemaakt (binnen en schemerig), dus ik ga ze nog wel een keer overdoen. Maar vond het wel een leuke oefening ;)

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

BBR
Forumlid
Forumlid

Re: Marc Coblen

Bericht door BBR » do jun 13 2013 5:25 pm

remoss schreef:Deze zijn onder erbarmelijke lichtomstandigheden gemaakt (binnen en schemerig), dus ik ga ze nog wel een keer overdoen. Maar vond het wel een leuke oefening ;)
Het licht ziet er niet slecht uit. Met een of meerdere lichtbronnen en een statief haal je wel veel meer uit die lens.
Live Life

robcctje
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door robcctje » do jun 13 2013 6:08 pm

Hoi Remoss

Ook deze serie ziet er gaaf uit.
Zo zie je maar eigenlijk,dat men met een eenvoudig onderwerp,horloge,prima beelden kan maken.
Je moet natuurlijk wel op het idee komen. :roll:

Gr Rob

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » do jun 13 2013 6:13 pm

BBR schreef:Het licht ziet er niet slecht uit. Met een of meerdere lichtbronnen en een statief haal je wel veel meer uit die lens.
Thx voor je opmerking. Ik heb er wel best aan moeten scheuren in PS om er dit nog uit te halen ;)

Met betere/meerdere lichtbronnen is zeker meer te behalen ! Dit was op een wit velletje papier op de salontafel met wat schemerig licht vanaf buiten.

@ robcctje: dank!

Cyrus
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Cyrus » do jun 13 2013 6:59 pm

Fraaie platen weer!
Groeten,
Edwin