Zomercarnaval te Rotterdam 15 juni 2013.
- LYSVIK
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Zomercarnaval te Rotterdam 15 juni 2013.
Tsja, het is ook een beetje wat je er zelf van maakt. Bij wat ik gezien heb spatte het plezier eraf bij de deelnemers in de veelal prachtige kostuums. Ga je daar in mee, dan is er niet zoveel voor nodig om leuke overzichtsfoto's en portretten te maken. Contact maken met de deelnemers helpt enorm om tot leuke portretten te komen. Ik heb zowel aan het begin (Schiedamsedijk) als in een later stuk van de route (Weena) gestaan. Overigens zou ik zelf geen foto's van deelnemers plaatsen waarvan ik zelf ook niet zou willen dat ze online komen te staan en er ook geen oordeel over uitspreken.
Mis ik iets, wat bedoel je daarmee?LYSVIK schreef:Overigens zou ik zelf geen foto's van deelnemers plaatsen waarvan ik zelf ook niet zou willen dat ze online komen te staan en er ook geen oordeel over uitspreken.
- LYSVIK
- Clublid
- Contacteer:
Lijkt me duidelijk, je plaats als commentaar "de foto heeft overigens geen kwaliteit en is meer ter vermaak", dan doe je geportretteerde geen recht. Ik zou deze foto dus niet plaatsen.Daniel123 schreef:Mis ik iets, wat bedoel je daarmee?LYSVIK schreef:Overigens zou ik zelf geen foto's van deelnemers plaatsen waarvan ik zelf ook niet zou willen dat ze online komen te staan en er ook geen oordeel over uitspreken.
- Cookie1397
- Clublid
Deze discussie graag ergens anders voeren en niet in fotopresentaties.
Nikon Z Z & de maskers