Niet alleen de body van de D80 is nu aangekondigd: ook de kit die geleverd gaat worden en verrassend met het eveneens vanaf september leverbare AF-S DX 18-135 mm f/3.5-5.6G IF-ED objectief. Lijkt mij een bijzonder leuk setje om mee op pad te gaan.
Groeten,
Marnix
D80 met 18-135mm DX Kit
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
D80 met 18-135mm DX Kit
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Joost als de camera een max. diafragma zou hebben van f/2,8 dan zou hij denk ik te duur worden om als kitlens bij de cam te doen 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt! Weet ik ook wel, maar ik vind dat 't bij zo'n potentieel toppertje 'hoort' hahaha (ben misschien ook wel een beetje verwend)
Ik hoop dat ik hem snel kan proberen, wil wel eens kijken hoeveel er veranderd is in en om de camera t.o.v. >D70s en <D200.
Ma goed, we wachten nog wel even... Hoe lang zal het ong. duren voordat ie geleverd zal worden?!

Ik hoop dat ik hem snel kan proberen, wil wel eens kijken hoeveel er veranderd is in en om de camera t.o.v. >D70s en <D200.
Ma goed, we wachten nog wel even... Hoe lang zal het ong. duren voordat ie geleverd zal worden?!
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Hahaha, klopt... Ik las hier ergens op het forum (weet niet meer welk topic) dat er NX bijgeleverd zou zitten, maar op de site staat alleen dat PictureProject meegeleverd is...MvBoetzelaer schreef:Leverbaar vanaf "september". Maar weet wie (Nikon) het zegt.
Gr, Marnix
AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED
Oplaadbare Li-ion batterij EN-EL3e, Snellader MH-18a, Bodydop BF-1A, Draagriem AN-DC1, Audio/videokabel EG-D2, USB-kabel UC-E4, Beschermkap LCD-Monitor BM-7, Oculairrubber DK-21, Oculairkapje DK-5, Beschermkapje flitsschoen BS-1, Nikon PictureProject Software cd-rom, Gebruikershandleiding
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer: