Lightroom 4 of wachten op 5 ?
- gvdnberg
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Lightroom 4 of wachten op 5 ?
Versie 5 volledig en de upgrade versie zijn sinds 11 juni verkrijgbaar.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Het is maar wat je gewend bent ...
Ik werkte tot 3 weken geleden met Lightroom 2 ook al had ik LR4 al maanden nieuw in de kast staan - het kwam er gewoon niet van 'm te installeren. Met het in huis halen van de D800 moest ik wel en moet zeggen dat dit wel een hele sprong voorwaarts is geweest. Maar ik zie geen noodzaak nu weer te updaten naar 5 - ik denk dat ik met 4 weer jaren vooruit kan.
Ik werkte tot 3 weken geleden met Lightroom 2 ook al had ik LR4 al maanden nieuw in de kast staan - het kwam er gewoon niet van 'm te installeren. Met het in huis halen van de D800 moest ik wel en moet zeggen dat dit wel een hele sprong voorwaarts is geweest. Maar ik zie geen noodzaak nu weer te updaten naar 5 - ik denk dat ik met 4 weer jaren vooruit kan.
Heb LR5 beta op de pc staan, maar zie geen enkele noodzaak deze versie aan te schaffen, mede omdat ik vaak switch tussen LR 4.4 en CS6. De overstap van LR3 naar LR4 was wel de moeite waard. Werk dus lekker verder in LR 4.4.