Bericht
door ATOR » zo jun 23 2013 1:00 pm
Dit zijn de drie punten die mij het meest opvallen.
- Ik zie geen verhaal en het ziet er uit als amateurtoneel. Is hij nou een pooier of een automonteur? De dames zijn in geen enkel shot sexy.
De werkplaats trekt meer mijn aandacht dan de modellen en dat is een slecht teken. Je had ze veel beter moeten aansturen.
- Je hebt vier foto's met twee standpunten, dat had je veel meer kunnen variëren.
Je zet elke keer alles op de foto en daardoor is er geen focus op wat er nou belangrijk is, waar de foto nou over gaat.
Gebruik ook variatie in hoogte van je standpunt.
- Kies één stijl voor je serie, nu is het door de verschillende bewerkingen een chaotische boel.
Foto 1 was mooi geweest als je vanaf de hoogte van de motor had ingezoomd op de monteur en de motor. Dan is er een verhaal, dan weet iedereen waar het over gaat. De dames voegen helemaal niets toe, niet alles wordt zomaar beter met sexy dames erbij.
Foto 2 gaat over de pooier, vul hem dan in het frame, schiet hem vanaf een laag standpunt om hem imposanter te maken, zet hem iets hoger dan de dames zodat hij nog meer het punt van aandacht en macht wordt, zorg dat de gezichten en de curves van de dames goed te zien zijn en dat ze een hem een sexy smachtende blik toewerpen.
Je hebt hier met te veel ballen proberen te jongleren en hebt ze daardoor allemaal laten vallen. Begin eens met het fotograferen van alleen de auto, of van één model. Dat is al moeilijk genoeg.
En net als Skippy ben ik erg benieuwd naar de auto achterin. Die heeft geen lingerie nodig, die is zo al sexy genoeg :mrgreen: