Workshop in dierentuin Emmen

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
M@rcel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Workshop in dierentuin Emmen

Bericht door M@rcel » di jun 25 2013 5:50 pm

http://www.dierenparkemmen.nl/actueel/z ... workshop-3" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaap_van_Ekris

Re: Workshop in dierentuin Emmen

Bericht door Jaap_van_Ekris » di jun 25 2013 5:58 pm

Die werkshop is op 30 juni? Een beetje kort dag?

Jaap

zodiac
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door zodiac » di jun 25 2013 7:05 pm

Hallo Marcel,
Nu zie ik waar je de lens wil gaan gebruiken.
Ik was verleden week in Gaia park in Kerkrade en heb er nog veel plezier mee gehad.
Succes,
Gr Jan

M@rcel
Forumlid
Forumlid

Bericht door M@rcel » di jun 25 2013 9:15 pm

@jaap,

Het is kort dag, ik las het zelf pas vandaag. Maar volgens mij kun je later in oktober en november ook nog een keertje heen.

@jan,

is op zich een goed idee, ware het niet dat ik dit weekeinde naar het ijsselmeer ga. Ik hoop dat ik daarmee foto's van mijzelf tijdens het windsurfen (en van anderen) wat scherper worden met de snellere autofocus als de huidige 55-200 waarmee ik de foto's maak. Er zijn nu te veel foto's niet scherp (zeker bij het snel achter elkaar nemen van foto's), wat denk ik een combi is van de snelheid en nauwkeurigheid van de AF. In dit geval stond er ook een leuk windje (25-30 knopen) en dat maakt het maken van een foto niet makkelijker.

Onderstaande foto vindt ik bijvoorbeeld niet scherp genoeg en gezien de sluitertijd kan het naar mijn mening niet bewegingsonscherpte van de camera zelf zijn (Nikon D90, Nikkor 55-200mm, S 1/2000, ISO400, f5.6, brandpuntafstand 175).

Afbeelding
Workum_2013_0544_D90 by i5Marcel, on Flickr

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”