fotoprogramma
fotoprogramma
ben in het bezit van een d5000 ,ik ben op zoek naar een programma om foto's te maken via pc ,niet via interet dank bij voorbaat
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: fotoprogramma
Beetje flauw waarschijnlijk maar wat ga je dan doen met de D5000 wanneer je een programma zoekt om foto's te maken via de PC?
Maar misschien iets duidelijker zijn met wat je wilt. Zoek je bewerkingssoftware? Je weet dat je via Nikon NL het gratis programma ViewNX kunt downloaden?
Maar misschien iets duidelijker zijn met wat je wilt. Zoek je bewerkingssoftware? Je weet dat je via Nikon NL het gratis programma ViewNX kunt downloaden?
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Zoals al eerder geschreven kun je dit bereiken met het gratis te downloaden programma, > klik, van Nikon genaamd ViewNX. Al moet ik zeggen dat het voor een begin werkt maar het heeft lang niet zoveel mogelijkheden als bijvoorbeeld Adobe Lightroom. En wanneer je nog verdere wilt dan zou je Adobe Creative Cloud kunnen nemen.buelens schreef:mijn fototoestel aansliuten aan de pc ,en via pc belichting opening scherpte regelen en foto maken dit is wat ik zoek dank bij voorbaat
Jan
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Ik lees nu een ander draadje van TS klik en leidt daaruit af dat TS eigenlijk op zoek is naar Thethering software zoals bijvoorbeeld van Nikon "Camera Control Pro 2".
Lightroom kan dit ook klik
Lightroom kan dit ook klik
Jan