http://www.selectlight.nl/shop/triopo-t ... -1538.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit wat? Heb er nog geen kaas van gegeten maar de prijs beviel me wel.
Triopo tr981
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Triopo tr981
De link geeft een kanon versie aan maar hij is er ook voor de nikon :mrgreen:
Of in een youngyo een beter alternatief?
Of in een youngyo een beter alternatief?
- plincky
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De link verwijst ook naar de 980 en niet de 981
Ik heb 3 van de 970 als strobist flitsers (kon deze in een leuke deal krijgen. ) heb ze alleen pas 1 keer gebruikt omdat ik bijna nooit flits. Dus kan je niet bijster veel over vertellen buiten dat hij het doet en er net zo uit ziet als een SB900. Ik zou echter niet zo snel zo'n flitser gebruiken als enigste flitser. vandaar heb ik ook een SB 900.
Ik heb ook de 980 gehad maar daar was een probleem mee met de focus motor die warm werd zonder dat ik hem gebruikte.
Voor de prijs van de 981 zou ik eerder naar een 2de hands SB600/800 kijken....die kan je ook draadloos gebruiken (als je camera comandermode heeft) volgens mij ondersteund de triopo dat niet,maar weet het niet zeker.
Ik heb 3 van de 970 als strobist flitsers (kon deze in een leuke deal krijgen. ) heb ze alleen pas 1 keer gebruikt omdat ik bijna nooit flits. Dus kan je niet bijster veel over vertellen buiten dat hij het doet en er net zo uit ziet als een SB900. Ik zou echter niet zo snel zo'n flitser gebruiken als enigste flitser. vandaar heb ik ook een SB 900.
Ik heb ook de 980 gehad maar daar was een probleem mee met de focus motor die warm werd zonder dat ik hem gebruikte.
Voor de prijs van de 981 zou ik eerder naar een 2de hands SB600/800 kijken....die kan je ook draadloos gebruiken (als je camera comandermode heeft) volgens mij ondersteund de triopo dat niet,maar weet het niet zeker.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Helemaal vergeten. Duidelijk antwoord. Wat is een gangbare prijs voor een 2 de hands sb600-800.
- plincky
- Forumlid
- Contacteer:
€125 en €170 ongeveer. mits goede staat en compleet. let op dat bij de 800 ook standaard een filtersetje zit en een diffuse kap en een extra batterij houder voor gebruik met 5 batterijen. Als dat er niet bij zit zal ik niet meer dan €150 betalen als ik jou was. dan zal ik eerder gaan kijken voor een 2de hands SB700.
succes
succes
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Kijk hier maar eens.http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266
De Duitse prijzen liggen meestal iets hoger dan de Nederlandse.
De Duitse prijzen liggen meestal iets hoger dan de Nederlandse.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)