Blij te zien dat wederom een gebruiker het nut van calibreren heeft ondervonden.
Ik heb ook de Spider2Pro en net wat je zegt een wereld van verschil !!!
Groet'n
Lawrence
Monitor calibreren.... en nu.....
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Monique in shock.....
Vanmiddag nadat Monique klaar was met camera's verkopen :mrgreen:
haar ook even laten zien wat ik vandaag met het beeldscherm heb uitgespookt.
Dat ging zo van: "Ga 's weg, mag ik even :mrgreen: :mrgreen: ..... gaaf.... hmmm, dat is mooi...ok, zo kan het dus ook...."
Dus ik heb Monique ook weer heel blij gemaakt....(ik doe niet anders
)
Groetjes Eelco
Dat ging zo van: "Ga 's weg, mag ik even :mrgreen: :mrgreen: ..... gaaf.... hmmm, dat is mooi...ok, zo kan het dus ook...."
Dus ik heb Monique ook weer heel blij gemaakt....(ik doe niet anders

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: Monique in shock.....
Wat zullen jullie gelukkig met elkaar zijn!!!D-80's schreef:Vanmiddag nadat Monique klaar was met camera's verkopen :mrgreen:
Dus ik heb Monique ook weer heel blij gemaakt....(ik doe niet anders)
Groetjes Eelco

Ik heb wel eens gehoord dat de spiderExpress alleen op DVI monitoren toegepast kan worden? Of is dit ook mogelijk op d-sub monitoren? Ik zit er ook over te denken om er één aan te schaffen.... Helemaal nu ik jullie geluk zo hoor/lees.
Groetjes,
Edje
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Eh foto-ed, ben je al een beetje aan het rondscharrelen geweest op
www.colorvision.com
Misschien kunt je daar nog meer info vinden...
Eelco
P.S. Ik heb geen aandelen in die tent, ben alleen een beetje heel erg enthousiast

www.colorvision.com
Misschien kunt je daar nog meer info vinden...
Eelco
P.S. Ik heb geen aandelen in die tent, ben alleen een beetje heel erg enthousiast

Laatst gewijzigd door EelcoD7100 op zo sep 23 2007 9:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Re: Monique in shock.....
Bij mij werkt het prima op een d-sub monitor!foto-ed schreef:Wat zullen jullie gelukkig met elkaar zijn!!!D-80's schreef:Vanmiddag nadat Monique klaar was met camera's verkopen :mrgreen:
Dus ik heb Monique ook weer heel blij gemaakt....(ik doe niet anders)
Groetjes Eelco![]()
Ik heb wel eens gehoord dat de spiderExpress alleen op DVI monitoren toegepast kan worden? Of is dit ook mogelijk op d-sub monitoren? Ik zit er ook over te denken om er één aan te schaffen.... Helemaal nu ik jullie geluk zo hoor/lees.
Groetjes,
Edje
Gerrit
Ook ik heb deze week een spyder aangeschaft en ik ben er erg blij mee.
Lastiger was het om 2 schermen die aan dezelfde pc hangen te calibreren. Maar na downloaden van een ander programma is dat inmiddels gelukt en ben ik erg blij. De reacties zijn ook duidelijk, mensen die hier een foto op het scherm zien en zelf een nog "mooier" scherm hebben balen ineens als ze thuis een van mijn foto's nog een keer bekijken. Het verschil kan echt enorm zijn!
Lastiger was het om 2 schermen die aan dezelfde pc hangen te calibreren. Maar na downloaden van een ander programma is dat inmiddels gelukt en ben ik erg blij. De reacties zijn ook duidelijk, mensen die hier een foto op het scherm zien en zelf een nog "mooier" scherm hebben balen ineens als ze thuis een van mijn foto's nog een keer bekijken. Het verschil kan echt enorm zijn!