Whatcha all think?
V1

V2

Wel om alleen een foto te dumpen zonder ook maar een beetje tekst? er is een verschil tussen "Wat vinden jullie er van" vs "Geschoten met [..] instellingen blablabla compositie, wat kan er beter kritiek gevraagd"Ed Schouten schreef:Naar beoordelingen verhuist. Je vraagt wat men van de foto vind en daar is presentaties niet voor.

Ik hoop dat er geen trein aankomt.TheDeadPixel schreef:Spontane Snelle Foto, weinig nadenken, gewoon knallen, as usual!
Whatcha all think?

Quarter schreef:Ik hoop dat er geen trein aankomt.TheDeadPixel schreef:Spontane Snelle Foto, weinig nadenken, gewoon knallen, as usual!
Whatcha all think?
![]()
Leuke foto, alleen de bovenkant bril loop door haar ogen. Misschien had ik gevraagd of ze de bril wat omhoog wilde doen.

IMO inderdaad beter. Maar mag nu een tikkeltje meer contrast hebben (zie eerder plaatje wat ik je via PB heb gestuurd).TheDeadPixel schreef: Zo beter?
Op verzoek kan ik trouwens het DNG bestand geven

Ja, ik krijg die lichtjes toch niet in haar ogen, beetje jammer, maarja, wat verwacht je op een bewolkte dag zonder flits, 1 grote softbox....Léon Obers schreef:IMO inderdaad beter. Maar mag nu een tikkeltje meer contrast hebben (zie eerder plaatje wat ik je via PB heb gestuurd).TheDeadPixel schreef: Zo beter?
Op verzoek kan ik trouwens het DNG bestand geven

Ze kijkt ook een beetje scheel...Léon Obers schreef:Glimlichtjes zijn met een kleine afmeting penseel zo in de ogen te spotten. Niet teveel, maar net even aantippen, anders gaat het weer teveel opvallen.
De plek is ook erg belangrijk heb ik gemerkt, fractie op een andere plek en het het lijkt of ze scheel kijkt.

Ik had de TS dus een voorbeeld per PB gestuurd, i.v.m. de voorkeuze van geen bewerkingen online.TheDeadPixel schreef: Op verzoek kan ik trouwens het DNG bestand geven