Graag jullie mening

Zit er met m'n macrolens zo dicht op dat je scherptediepte erg beperkt is, en het geheel scherp krijgen niet gaat lukkenjan schreef:Kan alleen maar zeggen: Zeer Mooi!
Misschien het enige iets meer scherptediepte was mooier geweest. De onscherpte bij voelspriet leidt af.

Zo'n vermoeden had ik al. Ik kon de exif gegevens niet vinden. Was benieuwd welk objectief je hebt gebruikt en welk diafragma.peter1802 schreef:Zit er met m'n macrolens zo dicht op dat je scherptediepte erg beperkt is, en het geheel scherp krijgen niet gaat lukkenjan schreef:Kan alleen maar zeggen: Zeer Mooi!
Misschien het enige iets meer scherptediepte was mooier geweest. De onscherpte bij voelspriet leidt af.

camera D3sjan schreef:Zo'n vermoeden had ik al. Ik kon de exif gegevens niet vinden. Was benieuwd welk objectief je hebt gebruikt en welk diafragma.peter1802 schreef:Zit er met m'n macrolens zo dicht op dat je scherptediepte erg beperkt is, en het geheel scherp krijgen niet gaat lukkenjan schreef:Kan alleen maar zeggen: Zeer Mooi!