emiel schreef:de meest makkelijke oplossing kost een paar tientjes. Gewoon de USB/Memory card adapter (Camera connection kit) aanschaffen en daar je camera met USB op aansluiten. foto maken en binnen 3 tellen kun je kijken op je iPad. en als de iPad vol is kun je ook eenvoudig de foto's weer weghalen, want hij importeert ze wel. Ik ga ervan uit dat dit ook werkt op een D7000.
ik weet alleen niet of die Camera connection kit van Apple al te krijgen is voor de lightning adapter van de 4, anders moet je ook daar nog een adapter voor aanschaffen van weer een paar tientjes.....
En als er een wifi adapter is voor de 7000, is de WMU app op de iphone wellicht ook aardig, kun je 'm ook nog bedienen en live viewen.
ajuus
emiel
Ik heb een usb adapter origineel van apple. Maar enige wat je direct krijgt zijn thumbnails die je niet kunt vergroten. Je moet ze perse importeren om het plaatje te kunnen bekijken. (snap niet waarom ze dit niet gewoon maken dat dat wel kan) Je kunt ook foto's van de sd kaart verwijderen via de ipad dus waarom zou dit niet mogelijk zijn.... Of dat ze via een hdmi adapter of iets maken waarmee het wel zou kunnen. Zo'n mooie schermen en dit dan niet kunnen valt me tegen.
Die wifi adapter zou misschien ook werken zoals ik bedoel, alleen werkt die niet op de d7000 lees ik.
Die wireless harddrive zou ook een oplossing zijn. Vind het alleen erg zonde om daar zo veel geld voor uit te geven.
Over een paar jaar zitten deze opties (wifi opties, etc) allemaal standaard in de camera's / tablets etc. Snap alleen niet waarom dit nog niet zo makkelijk werkt op een ipad, waarschijnlijk alle andere tablets dat het wel mogelijk is.