Panorama's skyline Rotterdam
Panorama's skyline Rotterdam
Prachtige foto's.
Wat mij vooral opvalt is de scherpte. Hoe doe je dat. Lijkt misschien een stomme vraag, maar ik ben bezig mijn inmiddels verouderde website nieuw leven in te blazen ofwel geheel te vernieuwen. Maar zo scherp lukt het me niet. Ook niet als ik een foto op het forum zet.
Het zal wel niet alleen het softwarematig verscherpen zijn maar misschien meer de wijze waarop je het op"de buis " zet.
Kun je me een paar goede hints geven?
Tammo Schut
Wat mij vooral opvalt is de scherpte. Hoe doe je dat. Lijkt misschien een stomme vraag, maar ik ben bezig mijn inmiddels verouderde website nieuw leven in te blazen ofwel geheel te vernieuwen. Maar zo scherp lukt het me niet. Ook niet als ik een foto op het forum zet.
Het zal wel niet alleen het softwarematig verscherpen zijn maar misschien meer de wijze waarop je het op"de buis " zet.
Tammo Schut
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Panorama's skyline Rotterdam
Ten eerste kun je scherpe lenzen aanschaffen, zoals bijv. de 50 mm. NikkorTammo Schut schreef:Prachtige foto's.
Tammo Schut

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;