Hallo iedereen,
Sinds een week blijft bij het aanzetten van het toestel het focuslampje van mijn J1 steeds branden. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt!
Focuslamp J1 blijft branden
- Wolf
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Focuslamp J1 blijft branden
Ik ken het toestel niet maar je kan natuurlijk de fabrieksinstellingen terugzetten.
In welke stand heb je het toestel nu staan? Doet hij hetzelfde in andere standen zoals M-S-A-P?
In welke stand heb je het toestel nu staan? Doet hij hetzelfde in andere standen zoals M-S-A-P?
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Ik ken de camera niet, maar volgens de gebruiksaanwijzing (blz 137) is er een "Fulltime AF-F" stand.
De camera stelt dan continue scherp. Daarvoor hoef je kennelijk niet eens op het knopje te drukken, want dat is een andere instelling (Continue AF-C).
Loop het eens na, en kijk of je de camera toevallig daar op ingesteld hebt staan.
De camera stelt dan continue scherp. Daarvoor hoef je kennelijk niet eens op het knopje te drukken, want dat is een andere instelling (Continue AF-C).
Loop het eens na, en kijk of je de camera toevallig daar op ingesteld hebt staan.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Fabrieksinstellingen heb ik reeds geprobeerd... en welke scherpstelmodus ik ook kies, het blijft branden. Vreemd! Maar toch bedankt 

- Wolf
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
dan een harde reset proberen. staat wel beschreven in de manual.
Anders denk ik dat ie een los contactje heeft.
Anders denk ik dat ie een los contactje heeft.