D70s kopen ?
D70s kopen ?
Hallo Allemaal,
Ik wou jullie heel graag wat vragen: Ik overweeg de aanschaf van een D70s, nou heeft een grote winkelketen in Leeuwarden ( maak geen reclame ) een aanbieding van een D70s met een Tamron 28-200 lens voor 888 Euro. Wat vinden jullie hiervan ??
Momenteel fotografeer ik met de Sony 828, is ook een prima camera daar niet van, maar ik heb toch de kriebels om over te gaan op spiegelreflex.Alvast dank voor jullie antwoorden.
Groet
Pieter
Ik wou jullie heel graag wat vragen: Ik overweeg de aanschaf van een D70s, nou heeft een grote winkelketen in Leeuwarden ( maak geen reclame ) een aanbieding van een D70s met een Tamron 28-200 lens voor 888 Euro. Wat vinden jullie hiervan ??
Momenteel fotografeer ik met de Sony 828, is ook een prima camera daar niet van, maar ik heb toch de kriebels om over te gaan op spiegelreflex.Alvast dank voor jullie antwoorden.
Groet
Pieter
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik vind het een goede aanbieding als je veel tele gebruikt. met die 28-200 mis je wel wat groothoek (denk eraan de D70s heeft een cropfactor van 1,5 en dan komt die lens op 42-300 mm) niet echt groothoek dus.
Maar volgens tweakers.net is het goedkoopste dat ik kan vinden in deze set 645,- voor de cam (incl. verz.) + 247.5 voor de tamron (incl. verz.) = totaal € 892,50 dus lijkt me een goed deal. Maar nogmaals je mist hiermee wel wat tele.
Maar volgens tweakers.net is het goedkoopste dat ik kan vinden in deze set 645,- voor de cam (incl. verz.) + 247.5 voor de tamron (incl. verz.) = totaal € 892,50 dus lijkt me een goed deal. Maar nogmaals je mist hiermee wel wat tele.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Opgezetfan"]Ik vind het een goede aanbieding als je veel tele gebruikt. met die 28-200 mis je wel wat groothoek (denk eraan de D70s heeft een cropfactor van 1,5 en dan komt die lens op 42-300 mm) niet echt groothoek dus.
Nee dat is inderdaad niet veel groothoek, misschien moet ik er dan toch nog een lens bij kopen ?
Nee dat is inderdaad niet veel groothoek, misschien moet ik er dan toch nog een lens bij kopen ?
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Dan kan je denk ik beter de kit (met 18-70) lens kopen via internet tesamen met een 70-300 van sigma of nikon zo heb je bereik van 18 - 300 mm. veel beter eigenlijk als dit.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Goede keus idd,
Suc 6 ermee en laat ons af en toe van je foto's genieten
Suc 6 ermee en laat ons af en toe van je foto's genieten

heel veel suc6 met de D70s pieter is beslist een goede keuze geweest groeten Harry.pieterdokkum schreef:Ja,dat komt wel goed hoor,de batterij is inmiddels helemaal vol, dus ik ga hem zometeen voor de allereerste keer aanzetten. Binnenkort vertel ik wel even wat over mezelf in de - even voorstellen - rubriek.
Groet
Pieter