Hier de oogst van een middagje naar de vogels loeren.
1.

2.

3.

4.

Bedankt voor het kijken.
Foto 3 is erg mooi. De rest ook wel hoor. Sinds kort loop ik ook de vogels " achterna". Wat mij opvalt bij je foto's is dat je bij de stilstaande vogels een korte sluitertijd hebt en bij foto 3 een relatief lange sluitertijd terwijl dat de enige vogel is die volgens mij erg veel beweegt. Ligt dat aan de D800 of is het een toevalstreffer? Mij lukt het niet om een snel bewegende vogel met zo'n sluitertijd te " bevriezen".gjkoster schreef:Bedankt voor de reacties.
't Is inderdaad niet gemakkelijk. Ik heb dan ook geen statief gebruikt, maar heb een hele middag in de tuin/bos van ons huisje gezeten, en alles vanuit de hand geschoten. Voordeel was dat ze niet echt schuw waren, en ik had alle tijd om ruim 300 foto's te makenLekker prutsen met allerlei afstellingen, en lenzen. Een heleboel foto's zijn dan ook niet goed belicht of bewogen.
Achteraf gezien een hele leerzame middag, waar ik anders nooit echt de tijd voor nam.
Foto nummer 3, is dan ook een toevalstreffer. Is aardig gecropt, maar het resultaat voldoet inderdaad wel