Dam tot Dam loop

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Jos van Zetten

Dam tot Dam loop

Bericht door Jos van Zetten » wo sep 26 2007 11:13 pm

Tijdens de Dam tot Damloop zijn er vele evenementen rond het parcours.
Ik ben op pad gegaan en wat ik het liefste doe is mensen met een mooie uitdrukking vastleggen op de gevoelige plaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij foto 1 en 2 had ik achteraf een groter diafragma willen gebruiken, ik hou van weinig scherptediepte om het onderwerp goed naar voren te laten komen, en storende elementen op de achtergrond te elemineren.

foto 2 staat (storend) scheef.

Bij foto 4 is het jammer van dat blonde koppie op de voorgrond.
Maar als ik langer had gewacht was dit moment aan mij voorbij gegaan.

foto 3 vind ik mooi.

Jos

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do sep 27 2007 9:17 am

wat een mooie foto,s je hebt het zeker goed vastgelegd.Ik vind vooral de scherpte erg mooi.Ja daar ontkom je toch niet aan met zo,n druk evenement . Heb je ook van de renners een foto gemaakt ?
NAS Buikpijn

Jos van Zetten

Bericht door Jos van Zetten » do sep 27 2007 9:23 am

Van de renners, alleen 's morgens bij de mini Dam tot Dam omdat mijn zoon mee liep.
Bij de "echte" Dam tot Dam niet, alleen het randgebeuren.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do sep 27 2007 9:30 am

Jammer.. ik heb het helaas gemist. Ik vind foto 4 erg schattig het verlegen meisje. En vind dat de gezichten een mooie expressie hebben. De Clouwn lacht, de muzikant geniet, De man trekt ook een passend gezicht bij zijn kleding. Het meisje is verlegen..
NAS Buikpijn

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”