Inmiddels heb ik de foto ook even door HDR Efex Pro 2 van Nik gehaald:
Ik ben het met jullie eens dat het HDR project waardeloos is. Daarom heb ik 'm verwijderd.
Ik heb geen filter op de lens gebruikt. Deze heb ik pas een week, en heb er nog geen filter(s) voor gekocht.a vgastel schreef: Zie rechts een flare filter er op gehad zo ja dan de volgende keer verwijderen.
Ik heb een tijdje geëxperimenteerd met verschillende sluitertijden. En deze gaf mij het meest bevredigende resultaat.Waarom gekozen voor deze sluitertijd.
adkart schreef:Ik moet zeggen dat ik foto 1 toch wel mooi geworden vind hoor. Jammer dan die flare rechts in beeld. Misschien op zo'n avond nog meer foto's nemen waar er dan misschien 1 tussen zit die dit niet heeft...Ook vind ik het een beetje jammer dat er rooie strepen door de bomen lopen, waarschijnlijk achterlichtjes bovenop een vrachtwagen, maar dat heb je zelf natuurlijk niet in de hand en misschien vind jij het wel mooi.
Wat foto 2 betreft: Ik ben het met sommige mensen hier eens dat die bewerking niet echt mooi is geworden.. Vooral de linker weghelft met die grijze koplampen vind ik nogal lelijk, maar dat is mijn mening..
Geen videofilms gaan huren hoor maar lekker door experimenteren!!!!
Vraagje: Heb je 300 seconden de sluiterknop ingedrukt gehouden of heb je daar een afstandsbediening voor???