Dutch Bird Fair, 24/25-08-2013, Oostvaardersplassen.

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
reneo57
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Dutch Bird Fair, 24/25-08-2013, Oostvaardersplassen.

Bericht door reneo57 » za aug 24 2013 1:26 pm

Ik zou eigenlijk heengaan maar twijfel nu, ik heb geen zin om een uur in de rij te gaan staan. :roll:

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » za aug 24 2013 1:42 pm

Morgen kan ook nog. En de rij stond er vanochtend, nog voordat het gebeuren openging. Net nog langsgekomen, er stond echt geen rij hoor...

gvdnberg
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » za aug 24 2013 11:20 pm

Er waren best veel mensen, maar ik heb geen seconde in de rij gestaan. We waren er rond 10:25 uur en zijn rond 14:00 uur vertrokken. Gezellig druk, geen overmatige drukte en prima weer. Wat kun je nog meer wensen????
Mensen van Sigma, Tamron, Leica en natuurlijk Nikon gesproken en natuurlijk leuke ideeën opgedaan!!
Uitvoerig door allerlei mooie kijkers en scopes gekeken, Nikon's 800mm objectief bewonderd (hij is echt groot!!) en inderdaad, bij de meeste stands alleen informatie, wel goede informatie en niets te koop. Behalve bij de stand van CameraNu (bedankt CaptainHook) daar was van alles te koop. Overigens kon je wel producten bestellen, die dan zonder verzendkosten worden thuisgestuurd deze week. Beetje beperkte catering, en 2 euro voor een blikje cola(#@#$%^)!!!!!
Bovendien nog één van de Groene mannetjes gezien, Willem-Jan Brink liep er rond en we troffen hem bij de Nikon stand, waar we ook kennis hebben gemaakt met Daan Vazquez, onze nieuwe contactpersoon bij Nikon Nederland. Bijzondere omstandigheden voorbehouden zullen we zowel Daan als de 800mm op onze Nikondag tegen komen!!
groeten,

Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » wo aug 28 2013 2:22 pm

En voor wie de Oostvaardersplassen nog eens in hapklare brokken op TV wil zien:

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/10 ... rnis-op-tv" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

De natuurfilm De Nieuwe Wildernis komt in december in drie delen op televisie.

Dat maakte de Vara woensdag bekend bij de presentatie van de programmering voor het nieuwe seizoen. Volgens de Vara is de documentaire over de Oostvaardersplassen de grootste natuurfilm in de Nederlandse geschiedenis.

Vanaf 26 september is de film al te zien in de bioscoop.

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”