Het kan zijn dat het profiel dat die maakt niet goed in de videokaart gezet wordCorbr schreef:Ik krijg dezelfde melding als Eelco. Op mijn oude computer werkt Spyder2 Express wel goed. Adobe Gamma uitgeschakeld, maar geen resultaat. Wel geeft hij aan wanneer de calibratie periode verlopen is. Calibreer ik dan opnieuw, dan is deze melding weer weg, maar hij werkt nog steeds niet.
Zijn er nog meer sugesties?
Cor
Als het goed is krijg je na de calibratie de mogelijheid het profiel een naam te geven ,geef een duidelijke naam.
Klik dan op je bureaublad, rechtermuis, eigenschappen je krijgt dan een scherm met tabbladen. neem het tabblad met instellingen. klik hier dan onderaan op geavanceerd. je krijgt dan een nieuw scherm met tabs en klik hier het tabblad met kleurbeheer aan. Als het goed is staat daar bij huidige kleurprofielen voor dit apparaat jou aangemaakte profiel bij en geselecteerd Zo niet dan moet je hem met toevoegen zien te vinden en naar de juiste plek brengen en toepassen
succes
Ik was nog vergeten te zeggen dat ik bij opstarten ook spyder verwijder als bij het kalibreren het profiel op de juiste plek gezet is dan is het niet nodig dat die elke x opstart en je elke x het schermpje krijgt waar in staat wanner je voor het laatst gekalibreert hebt