Help!
Ik werk al een tijdje met Sofortbild op mijn Imac 10.7.5 gaat allemaal prima op mijn kamertje (stillevens en portretten)
Maar nou wil ik het programma downloaden op mijn notebook 10.5.8 en krijg het niet voor elkaar.
Sofortbild zelf geeft aan van af 10.5.8 te downloaden maar tevens verwijzen ze je door naar de app store en die geeft aan van af 10.6
Heb geprobeerd een oudere versie te pakken te krijgen maar steeds kom ik weer op de site van sofortbild met de laatste versie.
Wie heeft voor mii de oplossing?
Sofortbild
Sofortbild
Veel goedkope zooi, weinig bla bla, soms aardige foto's.
Re: Sofortbild
Ik heb hier eentje van 5 mei 2012 (versie 1.2.5). Die kan ik wel ergens neerzetten. Was gratis dus dat lijkt me geen probleem. Heb je daar iets aan?
Oh nee, wacht die komt toch uit de Appstore zie ik. Heb je niks aan dan dus.
Deze versie 1.2.5 krijg ik niet gedownload op m'n macbook.iJoost schreef:Ik heb hier eentje van 5 mei 2012 (versie 1.2.5). Die kan ik wel ergens neerzetten. Was gratis dus dat lijkt me geen probleem. Heb je daar iets aan?
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik heb versie 1.2.10a (83) zonder problemen op mijn Macbook gedownload.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
Ja, maar dat zegt niks.Jaap Driest schreef:Ik heb versie 1.2.10a (83) zonder problemen op mijn Macbook gedownload.
Hangt helemaal af van de versie van je macbook de mijne is: 10.5.8 en Sofortbild begint nu bij 10.6 en hoger.
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Oja. mijn Macbook heeft OS 10.8.4
Maar waarom update je je Mac dan niet?
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
Ik wilde het even simpel houden, maar ik ga hem nu toch maar upgraden naar Mountain Lion.Jaap Driest schreef:Oja. mijn Macbook heeft OS 10.8.4