Ik heb er eens een foto van genomen,omdat dat beeld zo mooi uitkwam,tegen de achtergrond.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groet
Marja

Dank je,Arend,voor je reactie.Arend041 schreef:Ik vind het een mooie foto en de titel is goed gevonden.
Bij een dergelijk perfect strak beeld hoort mi iets meer scherpte op het beeld (misschien is dat verdwenen door de diverse overzettingen) en de bovenkant sokkel is niet helemaal waterpas.
Dat klopt inderdaad,Kroontje,maar wat vind je eigenlijk van de foto?Kroontje schreef:Scheef en niet scherp komt hij over
Tja,persoonlijk vind ik zoals hij nu is mooi,,alleen op de juiste plaats scherpstellen.Ed Schouten schreef:Als je hem toch opnieuw maakt, graag een beetje meer pit in de foto. Hij oogt wat flets en nou begrijp ik ook wel dat dit door de mist of heiige weer komt maar toch
Ik ben het helemaal met je eens,Arend041.Arend041 schreef:Dat vind ik nu net het sterke van de foto, het contrast tussen het beeld en de achtergrond.
Tweeërlei contrast: het strakke beeld en de natuur en het contrast van het zwart tegen de heiige achtergrond.