Nikkor AF 50mm f/1.8 D
Nikkor AF-S 300mm f/4.0 IF ED
Sigma AF 150mm f/2.8 EX DG Macro
Dus zal de d7100 wel een stapje vooruit zijn

Jij zegt het. Ik ontken het zeker niet. Overigens gaat het bij mij om een 17-70. Dat is hoe dan ook toch iets anders dan jouw sigma 70-200.MarcoD7100 schreef:
mmm, ik heb ook een sigma lens, de 70-200 1e versie, maar ik zie wel verschil met een Nikkor 24-70, maar hij is echt wel scherp anders had ik hem allang de deur uit gedaan.
De D7100 eist gewoon meer van iedereen dus....
Die is er wel hoor, maar dat ligt gewoon aan mij, degene die de knopjes bedient. Confronterend soms, maar het daagt je wel uit. Mijn voorbeeld is o.a. Tony Oaten, met zijn ruitersportfotografie. http://www.pbase.com/wildoat/nikon_d7100_images" onclick="window.open(this.href);return false;Giso schreef:Het valt mij persoonlijk wel op dat er geen enkele klacht voorbij komt over bewegingsonscherpte. Toen we van de D90 naar de D7000 gingen hoorde je niets anders als problemen met bewegingsonscherpte als gevolg van de hogere resolutie.
Lag het dan toch aan de AF module van de D7000?
Ook moest er bij de D7000 echt wel goede objectieven gebruikt worden, anders zou je dit meteen zien. Nu wordt de D7100 nog steeds als kit verkocht met objectieven als de 18-55 en de 18-105. Je hoort niemand over tegenvallende resultaten. Toch vreemd.
inderdaad nog steeds erg tevreden!!!!een aanrader en ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakthans1956 schreef:Vanwaar die vraag? Hier is ook een D7100 liefhebster die zeer tevreden is. Heb jij andere ervaringen?
Ja ik heb inderdaad nu niet meer het gevoel dat ik soms "mis"-schiet, tenzij dat zo nu en dan een gebruikersfout mijnerzijds is. Af is naar mijn idee een stap vooruit op de d7000.iefie schreef:Brewsky bedoel je met af dat de camera er nu niet meer naast zit wat bij de D7000 wel soms het geval was/is of.....