De update voor versie 5.2 van Lightroom is beschikbaar via de Adobe site
Windows versie
Mac versie
Van de site:
The Adobe® Photoshop® Lightroom® 5.2 update includes these enhancements:
• A color noise reduction slider in the Detail panel and a feather adjustment slider for the Spot Heal tool.
• Bug fixes, new lens profiles, and support for 16 new cameras, including the Canon EOS 70D, Fujifilm X-M1, and Sony A3000
Update Adobe Lightroom 5.2
- Kamiel
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Update Adobe Lightroom 5.2
Hartelijk dank Jochem!
Eigenlijk had ik verwacht dat de update automatisch zou komen zodra je Lightroom opstart. Of in ieder geval zodra je op "check for updates..." drukt. Niet dus.
Groetjes,
Kamiel
Eigenlijk had ik verwacht dat de update automatisch zou komen zodra je Lightroom opstart. Of in ieder geval zodra je op "check for updates..." drukt. Niet dus.
Groetjes,
Kamiel
- LJ-Jochem
- Clublid
- Contacteer:
Dat komt omdat hij ook nog niet "officieel" door Adobe is gebracht. Ik kreeg een bericht van Digiphoto Pro dat de update al online stond op de Adobe site. Gelijk even delen hier dacht ik 
Update zal dus zeer binnenkort wel officieel aangekondigd worden door Adobe en dan zul je dus ook wel de melding krijgen bij het opstarten van LR.

Update zal dus zeer binnenkort wel officieel aangekondigd worden door Adobe en dan zul je dus ook wel de melding krijgen bij het opstarten van LR.
- Kamiel
- Clublid
Ok perfect, goed om te weten. Het ging namelijk bij Adobe Camera Raw (8.2) wel automatisch.
Groetjes,
Kamiel
Groetjes,
Kamiel
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
De melding van de update komt nu binnen vanuit het pakket zelf