Nikon 70-300 mm 4.5-5.6 ED VR lens

Discussies over telezoom objectieven zoals 55-200 mm, 80-200 mm, 70-300 mm of 200-400 mm
dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » zo sep 30 2007 6:45 pm

ffe wachten wordt vanzelf goedoper

Marco

Bericht door Marco » zo sep 30 2007 9:22 pm

dirk-jan boon schreef::evil: Kl*te NS daar door kon ik gisteren en vandaag niet , kreeg net mail dat ie hem al aan iemand aders had verkocht ik HAAT MP!
Tja, met MP is het een kwestie de handel direct te arresteren, zodra iemand akkoord gaat met je bod. Voor je het weet is er een hogere bieder.
Kan het wel een beetje begrijpen, velen bieden een acceptabel bedrag, maar komen het uiteindelijk niet afhalen.

Wil je iets serieuzer kopen/verkopen, ga dan naar fotoapparatuur.nl
Je betaalt dan gemiddeld wel iets meer, en als je verkoper bent, duurt het wat langer eer het verkocht is. Wel afhankelijk wat voor body of objectief het is natuurlijk.

GdP

Bericht door GdP » ma okt 01 2007 12:31 am

Ik heb inmiddels al vrij veel via marktplaats gekocht. Als ik het eens ben met de verkoper, vraag ik hem de advertentie weg te halen. Doet hij dat niet, dan gaat voor mij de koop niet door. Ik heb even te vaak mee gemaakt dat je het met elkaar eens bent, vervolgens verschijnt er een hoger bod, en zonder je daar van in kennis te stellen gaat de koop ineens niet door.
Je hebt fatsoen, of je heb het niet, denk ik dan maar.

Met vr. gr.,

Gerrit

Polling

Bericht door Polling » ma okt 01 2007 12:35 am

Ik zet er altijd bij: gereserveerd, tot er is afgehaald en afgerekend, en vraag dat ook aan de verkoper als ik iets koop.

Plaats reactie

Terug naar “Telezoom”