SLAM

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
JJG
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

SLAM

Bericht door JJG » ma sep 23 2013 10:48 pm

Afgelopen vrijdag tijdens een Technofeest in de Westerunie ( A'dam ) gefotografeerd. Een van de artiesten was het duo SLAM. In de Technowereld een behoorlijk grote naam.

Een dj van het duo zat op de rand van het podium terwijl ik naar achter liep om even een biertje te pakken en ik vroeg of ik een foto van hem mocht maken terwijl hij daar zat.

Ikzelf ben erg blij met de foto, maar wellicht komt dat vooral door zijn 'status'. Het rokende sigaretje vind ik prima bij de foto passen en zijn kalme blik erbij. Plus het biertje.

Maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Afbeelding

meneerlex
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: SLAM

Bericht door meneerlex » di sep 24 2013 4:06 pm

Mooie Lowkey opname, maar ik zou hem snijden naar portret stand. De rechterhelft voegt niets toe aan het geheel en het draait om de persoon. Dit geld ook voor de linkerkan maar daar zou een stuk(je) van mogen blijven omdat die minder stoort.
D7000, 8mm fisheye, 16-85, 90mm macro, 70-300, een 50mm f1.8 een flitsje, een rol ducttape, een webshop en wat los spul...

JJG
Forumlid
Forumlid

Bericht door JJG » di sep 24 2013 4:43 pm

Goed punt idd wat betreft de rechterkant. Eerst vond ik het hek er wel lekker rauw bij opstaan, maar nu je dit zo zegt.

Dank!

Arend041
Forumlid
Forumlid

Bericht door Arend041 » di sep 24 2013 4:57 pm

De rechterkant leidt mi naar de persoon toe en bovendien zit hij zo helemaal in zijn entourage, als eenzaam middelpunt.
gr Arend

JJG
Forumlid
Forumlid

Bericht door JJG » di sep 24 2013 5:05 pm

Net even in LR de rechterkant eraf gehaald, maar dan verliest de foto toch wat aan kracht. Net wat Arend zegt ; het eenzame middelpunt.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”