Een typisch Nederlandse koe
Een typisch Nederlandse koe
Hier mijn eerste foto voor jullie kritische beoordeling. Ik maak meestal zwart-wit foto's. Ik geef geen realistische weergave van de werkelijkheid. Ik hou ervan om een surrealistisch beeld te creeren. Het moet ergens liggen tussen fotografie en schilderkunst. Hierbij geef ik dus direct aan dat de gekozen belichting een welbewuste keuze is en dat dit is aangedikt in de nabewerking. Dit is overigens mijn eerste foto die ik heb gemaakt met mijn D7100 met kitlens 18-140.[

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Een typisch Nederlandse koe
Over de kleur (zwart-wit) instelling kun je jnderdaad van mening verschillen.
Wat niet mooi is, is dat het hoofd van de eerste koe wegvalt achter dat van de tweede. Omdat je het lichaam wel blijft zien, ziet het er erg vreemd en onnatuurlijk uit.
Wat niet mooi is, is dat het hoofd van de eerste koe wegvalt achter dat van de tweede. Omdat je het lichaam wel blijft zien, ziet het er erg vreemd en onnatuurlijk uit.
Tja, vond ik eigenlijk ook. Ik zei nog tegen die koe, draai je kop eens om maar het beest wilde niet echt meewerken. Is uiterard direct gepromoveerd tot biefstuk.
Ik kon mij standpunt niet veranderen, dat had het op kunnen lossen. Ga gewoon een keer terug om het over te doen. (snel zijn want voor je het weet staan ze weer op stal of liggen ze op je bord.
Ik kon mij standpunt niet veranderen, dat had het op kunnen lossen. Ga gewoon een keer terug om het over te doen. (snel zijn want voor je het weet staan ze weer op stal of liggen ze op je bord.
- wim hoppenbrouwers
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Er zijn ook schapen met 5 poten.
Wim
Wim
Ik maak geen compo's, maar registreer slechts in 3D.
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!
https://flic.kr/g/BbRE2
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!
https://flic.kr/g/BbRE2